Dag voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Karin Verhoeks - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Karin Verhoeks - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

10 Januari 2013 | Nederland, Nederland

Mijn koffers staan klaar. Klaar om morgen voor exact 100 dagen naar Curaçao te vertrekken. Een spannende uitdaging waar ik ontzettend veel zin in heb. Naast het genieten van het mooie weer ga ik ook ervaren hoe het is om juffrouw te zijn in Curaçao. Ik ga daar op twee basisscholen meehelpen; de Divi Divi en de Marnix FO. Op beide scholen ga ik de leerlingen extra hulp bieden op verschillende vakgebieden. Aankomende maandag ga ik eerst naar de Divi Divi. Ik ben erg benieuwd wat mij daar te wachten staat.

Morgen om 11.55 vlieg ik vanaf Schiphol met een rechtstreekse vlucht naar Curaçao, waar ik om lokale tijd 18.05 zal landen op vliegveld Hato. Ik kom te wonen in een studentenhuis in Willemstad. Vanaf daar zal ik jullie meer laten weten. :)

Nederland, tot over een paar maandjes!

• 12 Januari 2013 - 12:19

Aart, Ina En Esmée:

Hoi Karin,

Hopelijk heb je een goede reis gehad, je zult nog wel aan 't bijkomen zijn van de lange reis.
    Het is hier lekker koud, maar wel zonnig! Hoe is het weer bij jou ?