De laatste week! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Karin Verhoeks - WaarBenJij.nu De laatste week! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Karin Verhoeks - WaarBenJij.nu

De laatste week!

Blijf op de hoogte en volg Karin

12 April 2013 | Curaçao, Willemstad

Bon tardi! Mijn laatste week op het geweldige eiland is ingegaan. Over precies een week loop ik op Hato met mijn koffers, het vliegveld van Curaçao. De stoelreservering is gedaan en ik ben mijn kamer al voorzichtig aan het opruimen. Maar daarnaast de komende week extra genieten!

Afgelopen weken veel leuke dingen gedaan! Full Moon, Bermuda, blauwe kamer bezocht, Pasen gevierd bij Playa Forti, Klein Curaçao voor de tweede keer, strand liggen en natuurlijk naar school geweest om de leerlingen te helpen. Mijn plan was om hier een mooie blog bij te schrijven maar ik krijg niets op papier! Komt vast door de warmte hier! haha. Dus… daarom doe ik er gewoon wat foto’s bij, dan hebben jullie een beeld van mijn afgelopen weken. :)

Morgen is er Summerlove Festival op Kokomo waar ik super veel zin in heb! Maandag is mijn laatste dagje op de Marnix FO en dan heb ik nog een paar dagen voordat ik vrijdag echt vertrek.

Nederland, ik zie jullie over een weekje!
Dikke kus uit Curaçao

  • 13 April 2013 - 08:41

    Ma:

    Hoi Karin, nog een super leuke week toegewenst met je vriendenclub en tot zaterdag.!!! Xma

  • 13 April 2013 - 09:39

    Piet En Saar:

    hoi karin
    geniet nog maar lekker van je allerlaatste week

    tot ziens de buurtjes




  • 13 April 2013 - 11:40

    Ruud Brence:

    ................................................................................... we zijn er stil van.............................................................................................................................................................................................!

    Tot over een week, en geniet er nog maar ff lekker van!

    Ruud

  • 14 April 2013 - 16:35

    Rianne:

    hoi karin,geniet nog van je weekje doeiiii

  • 26 April 2013 - 21:47

    Ruud Brence:

    Heerlijk dat ik je weer gezien heb!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 01 Okt. 2012
Verslag gelezen: 764
Totaal aantal bezoekers 17610

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 19 April 2013

Curacao

01 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: