Adres - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Karin Verhoeks - WaarBenJij.nu Adres - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Karin Verhoeks - WaarBenJij.nu

Adres

Blijf op de hoogte en volg Karin

14 Januari 2013 | Curaçao, Willemstad

Zoals gezegd, kom ik nog even terug op mijn adres. Omdat ik in een studentenhuis woon en de post daar blijkbaar half ( of niet ) aankomt, is het beter om het via Wereldstage te doen. Ik krijg dan een mailtje van hun als er post aankomt. Het is maar vijf minuten lopen, dus dat lukt me wel :)

Wereldstage Curaçao, t.a.v. Karin Verhoeks
Scharlooweg 75, Willemstad ( Punda )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Actief sinds 01 Okt. 2012
Verslag gelezen: 808
Totaal aantal bezoekers 17604

Voorgaande reizen:

11 Januari 2013 - 19 April 2013

Curacao

01 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: